Yo e aprovexado todos y cada uno de los posts exo en referencia a este jugador para decir k para mi tendria k ser el titular!!!! Orife para mi es el mejor delantero k tiene el Sabadell... al menos en lo demostrado asta ahora... Orife en el sabadell a metido 11 goles en media temporada, jugando de titular, bien, los defensores de Gallo direis k es muxo mejor Gallo... pero comparativamente la 1º media temporada de Orife aki con la 1º de Gallo van 10 goles de diferencia. Y este año Orife no disfruta de minutos ni la mitad de la mitad de los de Gallo y lleva solo 1 gol menos!!!! Yo probaria con Orife de punta nato.... y esto seguro k Rodolfo, nuestro Rodolfo Orife volverá a markar goles!!!! venga animo campeon!!! Para mi eres el mejor!!!!
Si, però no podem comparar la mitja temporada de fa 3 anys amb la mitja temporada d'ara. Primer, perque ja ha passat MOLT de temps, i segon, perque fas una comparativa entre els dos jugadors, i vaja, Orife no li arriba a la sola de la sabata, en quan registres golejadors. Orife ha fet en TOTA la seva carrera esportiva MITJA bona temporada, la resta RES DE RES. Gallo, ja porta anys fent gols en els equips on ha estat. No li negaré pas a Orife la seva lluita i esforç, però res més. I això és així, agradi o no agradi, Orife no ha demsotrat res. Us pot caure bé, perque us fa gràcia, però si em de dependre d'aquest home per estar a dalt...... no anem bé.
També he de dir que si jo fos l'entrenador jugaria SEMPRE amb 2 puntes, Gallo i segurament Orife, però perque no hi ha res més.