Autor Tema: es l'hora orife?  (Llegit 2976 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
es l'hora orife?
« el: 07 de Desembre de 2005, 22:43:52 pm »
doncs aixo, penso que despres de veure lo vist, i que gallo no acava de tenir sort, es l'hora de que orife entri en joc (de titular) aviam si ia una millora de definició?per mi aquest moment fa un parell de partits que ja ens em menjat, ara li em de donar a ell la oportunitat, s'ha de ser just! :yes:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
Re: es l'hora orife?
« Respondre #1 el: 07 de Desembre de 2005, 23:04:46 pm »
Pienso que si sele puede dar una obotunidad.pero creo que es un jugador  para segundas partes

Desconnectat PAU_SBD_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
« Respondre #2 el: 08 de Desembre de 2005, 14:03:54 pm »
Doncs jo crec que amb la baixa per sanció de l'Iván Diaz jugaràn tots dos. Tan Orife com Gallo.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 08 de Desembre de 2005, 14:21:10 pm »
Jo crec que ja ha de començar a ser l'hora de tots els jugadors que saltin al camp diumenge. Si surten amb ganes i ilusió segur que faran un bon paper i quant més aplaudim les pokes ocasions o coses bones que facin més ganes hi posaran pq els seguim apollant durant el partit. No crec que cap d'ells vulgui sortir al camp sabent que després rebran crítikes per totes bandes. Jo estic segur que l'ekip tirarà endavant, i q sobretot després de nadal ens regalaran victòries i alegries, a veure si son capaços de fer-nos un bon regal de reis  :clap

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #4 el: 08 de Desembre de 2005, 18:05:52 pm »
...pq els seguim "apollant" ...

Birri, a-pollant ?  :tongue3: no seré jo qui els "a-polli" encara que més d'un encara li agradaria  ;) en tot cas em limitaré a recolzar-los, i només si veig que es deixen la pell al camp

:beer
Forero Més Catxondo

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 08 de Desembre de 2005, 21:06:23 pm »
Marieta que la gent entri a la web dels foreros i així veuran com a-p***** tu  :laugh:

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
« Respondre #6 el: 08 de Desembre de 2005, 21:29:01 pm »
Lo primero saludaros a todos pues es mi primer mensaje, yo creo q tiene q provar Montes con Orife y Gallo arriba desde el principio del partido,seguro q tenemos mas mordiente,q veo a Orife fino.
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #7 el: 08 de Desembre de 2005, 23:10:06 pm »
Yo e aprovexado todos y cada uno de los posts exo en referencia a este jugador para decir k para mi tendria k ser el titular!!!! Orife para mi es el mejor delantero k tiene el Sabadell... al menos en lo demostrado asta ahora... Orife en el sabadell a metido 11 goles en media temporada, jugando de titular, bien, los defensores de Gallo direis k es muxo mejor Gallo... pero comparativamente la 1º media temporada de Orife aki con la 1º de Gallo van 10 goles de diferencia. Y este año Orife no disfruta de minutos ni la mitad de la mitad de los de Gallo y lleva solo 1 gol menos!!!! Yo probaria con Orife de punta nato.... y esto seguro k Rodolfo, nuestro Rodolfo Orife volverá a markar goles!!!! venga animo campeon!!! Para mi eres el mejor!!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 08 de Desembre de 2005, 23:17:13 pm »
Yo e aprovexado todos y cada uno de los posts exo en referencia a este jugador para decir k para mi tendria k ser el titular!!!! Orife para mi es el mejor delantero k tiene el Sabadell... al menos en lo demostrado asta ahora... Orife en el sabadell a metido 11 goles en media temporada, jugando de titular, bien, los defensores de Gallo direis k es muxo mejor Gallo... pero comparativamente la 1º media temporada de Orife aki con la 1º de Gallo van 10 goles de diferencia. Y este año Orife no disfruta de minutos ni la mitad de la mitad de los de Gallo y lleva solo 1 gol menos!!!! Yo probaria con Orife de punta nato.... y esto seguro k Rodolfo, nuestro Rodolfo Orife volverá a markar goles!!!! venga animo campeon!!! Para mi eres el mejor!!!!

Si, però no podem comparar la mitja temporada de fa 3 anys amb la mitja temporada d'ara. Primer, perque ja ha passat MOLT de temps, i segon, perque fas una comparativa entre els dos jugadors, i vaja, Orife no li arriba a la sola de la sabata, en quan registres golejadors. Orife ha fet en TOTA la seva carrera esportiva MITJA bona temporada, la resta RES DE RES. Gallo, ja porta anys fent gols en els equips on ha estat. No li negaré pas a Orife la seva lluita i esforç, però res més. I això és així, agradi o no agradi, Orife no ha demsotrat res. Us pot caure bé, perque us fa gràcia, però si em de dependre d'aquest home per estar a dalt...... no anem bé.
També he de dir que si jo fos l'entrenador jugaria SEMPRE amb 2 puntes, Gallo i segurament Orife, però perque no hi ha res més.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #9 el: 08 de Desembre de 2005, 23:20:38 pm »
pues con tu misma teoria mutio, si el pasado no sirve... pues en ESTA media temporada Orife lleva 1 gol menos k Gallo (copa federacion no cuenta) i lleva pues si llevamos 15 o 16 jornadas (no lo se...) Gallo llevara un no menos de 1200 minutos jugados y Orife llevara 200??? si llega... asi k no esta demostrando ser ese goleador k se ablaba David Gallo.. es mas lo encuentro fallon.... asi k a ver si le dan aunke sea la 1/2 de los minutos de Gallo a Orife de titular i de PUNTA!!!!! xq esta jugando de interior izquierdo muxos de los pokos minutos k juega... i entonces discutimos...

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #10 el: 08 de Desembre de 2005, 23:26:05 pm »
trankilo Adriancito si dentro d 1 mes no kerran tampoco a su kerido David Gallo , ahora esta d moda ser Pro-gallo , dentro d un mes igual kieren a Madrigal ¿es k no lo ves? ¿k nos a dado hasta ahora Gallo? , nose tu pero yo primero  lo miraria mejor :-X :scut

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 08 de Desembre de 2005, 23:28:41 pm »
I perque no conta la Copa Federació  :icon_question: No sé. És futbol també no  :icon_question:

I veiam, qualsevol persona veu que l'Orife és un tio limitat, i que no és pas millor que el Gallo. El Gallo encara que no marqui, té una sensació de perill i et dona opcions a driblar-se algun contrari, o fer alguna jugadeta, cosa que l'Orife prou feina té en controlar la pilota.
A més, us recordo que la lliga la va començar de titular Orife i Gallo a la banqueta...... la primera oportunitat la va tenir i ell, i vaia "fiasco".
A mi m'és igual qui jugui i qui marqui, jo vull que guanyi el Sabadell  :scut

www.miequipo.es

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
« Respondre #12 el: 08 de Desembre de 2005, 23:34:25 pm »
Una pregunta ; ¿se abra atado ya la bota Gallo? o esta todavia en Zaragoza intentando aprender. Esto lo digo, porke cuando yo era Benjamin hace muxo tiempo el entrenador lo primero k nos enseño era k para jugar a futbol lo primero k teniamos k aprender era a salir al campo como dios manda , bien uniformados y con LAS BOTAS ATADAS j****! jajajajaja , k imagen Gallo d rodillas y el Zaragoza saltando al campo , ¿cuanto tardo en atarse las botas 5 minutos? , venga ya  :laugh:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 08 de Desembre de 2005, 23:36:43 pm »
Una pregunta ; ¿se abra atado ya la bota Gallo? o esta todavia en Zaragoza intentando aprender. Esto lo digo, porke cuando yo era Benjamin hace muxo tiempo el entrenador lo primero k nos enseño era k para jugar a futbol lo primero k teniamos k aprender era a salir al campo como dios manda , bien uniformados y con LAS BOTAS ATADAS j****! jajajajaja , k imagen Gallo d rodillas y el Zaragoza saltando al campo , ¿cuanto tardo en atarse las botas 5 minutos? , venga ya  :laugh:

I quans cops hem vist que Eto'o o Ronaldinho al minut 20 de partit s'han hagut de canviar les botes perque veien que no els hi anaven bé  :icon_question: I tot això després d'haber fet el calentament. Això no em serveix d'excusa.

www.miequipo.es

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
« Respondre #14 el: 08 de Desembre de 2005, 23:43:25 pm »
Me parece k no veremos muxas crestas en lo k keda d año , bueno no tengo mas ganas d discutir contigo Mutiu , k esto es un foro con muxa gente :-\ :scut

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 08 de Desembre de 2005, 23:49:15 pm »
Me parece k no veremos muxas crestas en lo k keda d año , bueno no tengo mas ganas d discutir contigo Mutiu , k esto es un foro con muxa gente :-\ :scut

Bueno, yo eso no lo llamo discutir, lo llamo intercambio de opinions, y eso esta muy bien. Saber lo que cada uno piensa y exponerlo para que todo el mundo opine y comente.

Saludos RRACO  :ok  ;)

www.miequipo.es

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
« Respondre #16 el: 08 de Desembre de 2005, 23:55:34 pm »
Bueno , eso mismo intercamvio d opiniones , saludos Mutio(antes lo escrivi mal) :ok :laugh:

Desconnectat calu 815

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #17 el: 10 de Desembre de 2005, 13:38:14 pm »
orife az callar a todos lo k te critican ombre

eres el crackhttp://

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
« Respondre #18 el: 10 de Desembre de 2005, 13:44:34 pm »
yo pienso mañana animar a Orife , asi k kien se pike k se arraske 8) :scut

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #19 el: 10 de Desembre de 2005, 14:22:04 pm »
Crec que els dos poden fer més del que han fet molt més, clar que sense minuts l'Orife no ens podra fer gaudir :no:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009