Autor Tema: La salvacio  (Llegit 1669 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • Gènere: Masculí
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
La salvacio
« el: 11 de Maig de 2006, 20:26:27 pm »
Hola arlekinats:

Vaig viure 15 anys a Sabadell i ara visc a Vilanova (soc vilanovi, la meva dona de Sabadell). Em faria il.lusio que juguesin el Vilanova i el Sabadell, però no a 3ª, si no a 2ª B. Deixereu que vagi a 3ª? He de dir que quan vivia a Sabadell anava sovint al camp de la Creu Alta ja que soc un enamorat d´aquestes categories. Jo vaig veure in situ el partit del Sabadell contra el Pinoso, a les eliminatories d´ascens a 2ªB.

Soc soci del Vilanova i em faria goig veure els dos conjunts, pero repeteixo, no a 3ª.

Queden 3 partits, s´ha de treure 7 punts. Si no es aixi patirà. Al menys que s´aseguri la promoció.

Endavant Sabadell :bandera :scuthttp://
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: La salvacio
« Respondre #1 el: 11 de Maig de 2006, 20:44:25 pm »
Hola arlekinats:

Vaig viure 15 anys a Sabadell i ara visc a Vilanova (soc vilanovi, la meva dona de Sabadell). Em faria il.lusio que juguesin el Vilanova i el Sabadell, però no a 3ª, si no a 2ª B. Deixereu que vagi a 3ª? He de dir que quan vivia a Sabadell anava sovint al camp de la Creu Alta ja que soc un enamorat d´aquestes categories. Jo vaig veure in situ el partit del Sabadell contra el Pinoso, a les eliminatories d´ascens a 2ªB.

Soc soci del Vilanova i em faria goig veure els dos conjunts, pero repeteixo, no a 3ª.

Queden 3 partits, s´ha de treure 7 punts. Si no es aixi patirà. Al menys que s´aseguri la promoció.

Endavant Sabadell :bandera :scuthttp://

Contra el pinoso no podia ser ja que en aquelles eliminatories ens va tocar At.Baleares,Caravaca i Crevillente

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #2 el: 11 de Maig de 2006, 21:25:04 pm »
Esperu k pugeu i puguem jugar contra el Vilanova!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #3 el: 11 de Maig de 2006, 21:48:08 pm »
era el ultim partit de la eliminatoria, i eren murcians, crec que es va guanyar per 1-0 i es va pujar a 2ªB. I juraria que era el Pinoso, perque Caravaca no em sona. Estic quasi convençut que era el Pinoso.

De totes formes dona igual, el que us demanaria es que arropesiu al equip en aquest tram final. i despres ja vindran les critiques.

L´any que ve que ningu ho dubti: Vilanova-Sabadell.

Ah, i també jugarem tots plegats contra el Terrassa, perque crec que aquest any ho té dificil per pujar, jajajaja :scut :bandera

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #4 el: 11 de Maig de 2006, 22:07:57 pm »
a mi tb em sona més CARAVACA...

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #5 el: 12 de Maig de 2006, 00:56:28 am »
Jo tambe diria que va ser amb el caravaca
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #6 el: 12 de Maig de 2006, 02:18:50 am »
segurissim, va ser contra el Caravaca.

SAAAAAAAAABADELL ALEEEEEEE EN TUS COLORES HE PUESTO TOOOOOOODA MI FE!!

TOTS A LA CREU ALTA !
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #7 el: 12 de Maig de 2006, 07:50:39 am »
Be, si dieu que era el Caravaca, doncs serà aquest equip. No se perque em sonava el Pinoso.

Crec que el partit d´aquest cap de setmana es vital, perque els dos ultims son una mica complicats. De tota manera, veig el equip amb mes confiança, i llàstima del gol del Reus quasi acabant el partit.

El Osca te que anarse amb els mateixos gols que s´en va portar el Zaragoza B. Seria una bona dosis de moral cara els darrers partits. Encara que el facin per la tele, tots cap el camp, la ocasio s´ho mereix. :scut :bandera :scut

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #8 el: 12 de Maig de 2006, 11:02:38 am »

Va ésser contra el Caravaca,  3-0 i 0-0
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #9 el: 12 de Maig de 2006, 14:53:28 pm »
gracies per els teus anims. Ens veiem a 2B

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #10 el: 12 de Maig de 2006, 17:36:28 pm »
Home, soc vilanovi i soci del Vilanova, però he viscut 15 anys a Sabadell, la meva dona és de Sabadell i tinc dues filles de Sabadell. Apart d´això tenia un vei que era soci del Terrassa(Ahhhhhhhhh), i vulguis que no li vaig agafar molt de "cariño" al Sabadell. A mes a mes anava sovint a la Creu Alta.

T´agafo la paraula, ens veiem a 2ªB. I per el vei: el Terrassa tambe hi serà a 2ªB, ja ens veurem.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #11 el: 12 de Maig de 2006, 19:12:35 pm »
Aquell play-off es va jugar contra Caravaca, Crevillente i crec que el Atlético Baleares. Es van guanyar els tres partits de casa (2-0 contra el Caravaca amb més de 10.000 persones al camp, no 3-0, siguent aquest partit el de l'ascens en el 5è partit), i els tres de fora de casa es van empatar...aquella temporada va ser espectacular!!!  :yes:
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #12 el: 12 de Maig de 2006, 19:14:59 pm »
Veig gent perduda , l¡'any d l'ascens va ser aixi:

SABADELL 1-0 CARAVACA (Piti de falta)
AT.BALEARS 0-0 SABADELL
SABADELL 2-0 AT.BALEARS (recordo gol d Garzon , l'altre no u se)
CARAVACA 0-0 SABADELL
SABADELL 2-1 CREVILLENT  ( dia d l'ascens amb 9.000 persones , gols d Manel)
CREVILLENT 2-2 SABADELL

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #13 el: 12 de Maig de 2006, 20:31:05 pm »
No us ofengueu però crec que el dia del ascens era contra els murcians, que m´en recordo que es va guanyar per 1-0, havia molta gent, i al final del partit es va invadir el camp d´alegria. I es veritat que els 3 partits de fora es van empatar.

Tambe recordo les eliminatories per no baixar a 3ª, que es va guanyar la definitiva amb el Leganes B(crec). La veritat es que quan la cosa s´ho mereix la gent respon. Pocs camps de 2ªB (i A) van 8.000,9.000 persones a veure un partit de futbol. Mireu L´Hospi, la Grama, Figueres, que van unes 300 ó 400 persones. Sou de les millors aficions de 2ªB, llàstima que el equip porti varies temporades lluitan per no baixar.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 12 de Maig de 2006, 20:59:48 pm »
Jo era molt petit i no era al camp, però puc recordar que l'ascens es va donar després de guanyar al Crevillente per 2 a 1.  :cheer
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #15 el: 12 de Maig de 2006, 21:52:26 pm »
No us ofengueu però crec que el dia del ascens era contra els murcians, que m´en recordo que es va guanyar per 1-0, havia molta gent, i al final del partit es va invadir el camp d´alegria. I es veritat que els 3 partits de fora es van empatar.

Tambe recordo les eliminatories per no baixar a 3ª, que es va guanyar la definitiva amb el Leganes B(crec). La veritat es que quan la cosa s´ho mereix la gent respon. Pocs camps de 2ªB (i A) van 8.000,9.000 persones a veure un partit de futbol. Mireu L´Hospi, la Grama, Figueres, que van unes 300 ó 400 persones. Sou de les millors aficions de 2ªB, llàstima que el equip porti varies temporades lluitan per no baixar.

company el partit d'ascens com molt be diu el company mutio va ser un sabadell-crevillente 2-1 amb uns 9.000 espectadors,i aquell play-off va ser sabadell-crevillente-caravaca-at.baleares